six feet under the stars

Kanske borde skriva om de nya stjärntecknarnauppdateringarna, meeeeeeen eftersom jag läste det på en blogg eller nåt för nån vecka sen så gör jag mig själv ocoolare då. Inte för att jag är så cool just nu, hehe. Iallafall, jag planerar inte att bli någon slags våg. Hur ska det då gå när jag läser mitt horoskop? Men sen sa någon att det bara är för dom som föds nu typ. Annars vore det ju ganska häftigt att vara Ormbäraren. Föresten berättade min syster när jag var liten att Klas egentligen skulle vara det eller nåt. Fast då fattade jag ju inte att det skulle vara the end of the world. Typ. Ojojoj nu råkade jag skriva om stjärntecken ändå. Men det gör inget eftersom jag skriver så konstigt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0