Flirt a little maybe

Imorse började jag om på konfliktanalysen som vi började med långt innan jul, och på fredag ska den vara klar. Det gör dock inget, det var faktiskt ganska kul när man väl fattade. Till lunch blev det pannkakor och bröd utan smör. Nyttiga klubben kan man väl kalla oss. När vi sen började skulle jag och alla smarta i klassen ha engelskaredovisning, men eftersom lektionen tog slut och jag var sist ska jag göra det nästa vecka med några andra smarta. På svenskan hade vi en rolig lärarkandidat, han hette Olof precis som alla andra lärarkandidater. Nu måste jag plugga samhäll, engelska, svenska och tyska.

Fick höra att min tumme var konstig och att jag hade fett på handen idag. Huhu

Kommentarer
Postat av: Conradmargrethe

Very informative...God Bless

2012-01-16 @ 12:27:25
URL: http://conradmargrethe.blogfeaturing.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0