i need a miracle

22.06. Då lämnade jag hela konfliktanalysen bakom mig. Iallafall tills måndag. Hoppas jag. Jag känner mig faktiskt ganska nöjd över att klarat av det på två dagar istället för två månader som alla andra. Fast om jag klarat det vet jag ju inte. Dessutom har jag råkat installera nåt dumt program som förstör för mig och mina word dokument. Nu känner jag att jag vill spy eller sova. Kan tyvärr inte bestämma mig om vilket, men hoppas på att det är sova. So this is goodnight eller nåt kanske man skriver.

Nytt dilemma mitt i allt. Vilken var finast? (Kommer bli arg om ni säger den lila eftersom det bara fanns en kvar och den var i min storlek. Bara så ni vet). Var ärliga, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0