hårproblem

Skulle vilja ha lite hjälp av alla som råkar gå in på min blogg. Om mitt hår.

1. Ska jag fortsätta ha turkost i håret när skolan börjar? Ibland är det jobbigt att ha det eftersom det färgar av sig när det är blött, jag måste färga om det och därför köpa mer hårfärg någon gång och det är svårare att välja kläder. Så jag funderar på att låta det tvättas ut och spara den turkosa färgen om jag vill göra något kul med det senare.

2. Ska jag fortsätta ha raklugg? Tänkte egentligen inte ha den nu under sommaren men konstigt nog tycker den om mig extra mycket så jag har valt att behålla den och klippa den då och då så man ser mina ögon. Insåg hur ful jag var med lugg ner till näsan.

Om ni heter Denise, Frida eller Amanda är det extra viktigt att ni svarar.

Kommentarer
Postat av: Denise

1. Jag har exakt samma problem uhuu :'( satt jag vet inte...

2. Du är asfin med raklugg. Så jag röstar för att du behåller den!

2011-07-12 @ 16:50:42
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: frida

Jag heter frida så jag antar att det är viktigt att jag svarar.

1. Kör med turkost sommaren ut och sen kan du låta den gå ur!

2. Raklugg är feeeint. hoppas det räcker som svar.

2011-07-14 @ 22:04:26
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0