kan inte skriva (B)ajskor(V)

Drömde en lite läskig dröm inatt. Först hände det helt ointressanta saker, men lite senare i drömmen hade jag en lös tand och när jag skulle visa Frida och mamma tappade jag den. Dom var helt lugna och sa att det var normalt men jag typ grät. Sen tyckte jag iallafall att det kanske var lite gulligt att sakna en tand, så jag gick in i badrummet för att kolla hur jag skulle se ut på skolfotot, men då hade jag tappat alla tänder på övre raden. När jag vaknade googlade jag på vad det kunde betyda. Antingen kommer jag bli rik, få otur, vara med om en förändring eller att en närstående kommer att dö. GLÖM DET TANDDRÖMMEN, skulle bara säga till er att vara försiktiga, jag är världens största tönt.


Rubriken är viktigast i detta inlägget!!!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0