låt det va som i en film

Idag har jag varit sådär vuxen igen. Gick upp klockan sju och åt frukost eftersom jag var så hungrig innan jag somnade men inte ville äta på natten. Sen somnade jag igen till klockan tio för att kolla på Lillefot och Nasse innan jag åkte ned på stan och åt lunch på Apéritif med mamma. Jag åt en nyttig kycklingsallad, kan ni förstå det? Den var faktiskt jättegod och sen att en av snubbarna som jobbade där var skitsnygg skadade inte ett dugg (dessutom hade han världens finaste namn). När vi ätit klart köpte vi tyg till en kjol och jag gick på stan ett tag tills mamma körde bussen som åker hem till mig, så jag åkte med henne till affären där jag köpte potatis och skagenröra. Härlig onsdag!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0