I want to stay this way forever

Under kvällen har mina vuxenpoäng försvunnit typ. Jag har spelat sims, hehe. Måste ju passa på innan Hanna flyttar, då kommer jag aldrig mer kunna göra det! Hittade massor av foton från min förra och nuvarande familj. Min förra bestod av mig och två killar, jag och den ena killen var tillsammans och fick barn men sen råkade jag vara otrogen med den andra. Så det kan gå. Min nuvarandre familj är min riktiga familj minus pappa och plus min pojkvän och vårat barn som fyllde år idag! Dom förra hette typ Hotness i efternamn och dom nya Lillstrumpa. Fast min pojkvän heter Milton. William Milton.

webcam to gif

make animation

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0