haircolorblind

Har färgat om håret idag. Tror att det är fjärde gången på en månad. Jag blir verkligen färgblind (istället för storleksblind alltså) när det gäller mit hår. När jag bara var blond tyckte jag att det var för mörkt och gjorde olika saker för att det skulle bli ljusare. Mitt mål är att det ska bli platinablont/vitt men nu måste jag tänka på det turkosa oxå. Ungefär en vecka efter att det är nyfärgat känner jag att det börjar bli grönt/grått och jag måste färga om. Egentligen planerade jag att sluta färga första gången det tvättades ut men jag kan inte sluta! Älskar är det är nyfärgat och fint. Eftersom jag inte färgat min utväxt just nu sprayar jag med nån blonderingsspray och färgar med min direction white toner några gånger i veckan. Finns det något annat man kan göra för att bli blondare?

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0