feet foot foot. och spotify.

1. Efter min vistelse i Gottsunda åkte ner ner på stan för att handla till Uppcon. Har inga skor eller smycken dock, hmm. Jaja, köpte lösögonfransar, hårspray (har fått för mig att jag ska klara mig i tre dagar med en liten..), glitterspray och ögonskugga. Räknade ut att jag får handla för 250 kronor i veckan, synd att jag har 50 kronor kvar och tre dagar.

2. Igår tog min spotify slut (har fått påfyllningar tre gånger, snällt eller mysko?) och nu tänkte jag att jag skulle få tio timmar igen men när jag loggade ut och loggade in igen hade jag fortfarande 0 minuter, what shall I do? Är detta normalt eller bara mitt straff?

3. Gick utan bandage på stan idag. Hur smart det var vet jag inte än, men att prova skor med en stukat fot är inte att rekomendera, speciellt inte om affären inte har sittplatser.

4. Hittade skor i soprummet innan jag åkte till Gottsunda, Helt fräsha och sånt. Synd bara att jag inte har storlek 37. Påtal om det har New yorker skor i storlek 42, skrattar bäst som skrattar sist. Snart kommer säkert mina fötter växa lite så jag måste ha dom.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0