gotta make my mind up

Asså är jag den enda som tycker att det är jättesorgligt att youtube har tagit bort Friday? Hur ska jag nu överleva fredagarna? Det var ju min pepplåt! Men jag får nöja mig med Katy Perrys nya låt som oxå handlar om fredagar. Föresten, helt ärligt så lyssnar jag hellre på en trettonårings låt som handlar om att det är fredag än en trettioårings som handlar om att han just har haft sex (Hanna...). Men det har inget med saken att göra. Skulle bara säga att Rebecca Black äger!! Okej äger är att ta i, men helt okej är hon.


Kommentarer
Postat av: Emina

den finns på spotify :) men varför tog dom bort den från youtube?

2011-06-21 @ 19:14:48
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0