So we hit the boulevard

Frida var här en sväng efter hon slutat jobba. Eftersom det är fredag skejtade vi till affären och köpte onyttigheter. Japp, det är sant. Frida skejtade. Har tillochmed filmbevis, hon är en riktig naturbegåvning! Fast först skulle jag självklart berätta och visa hur man gör, så om ni kollar på videon kan ni lära er att skejta. När vi kom hem kollade vi på big brother deltagarnas bloggar, big brother citat och big brother videos. Va, vadå töntar?


Okej, jag kanske inte förklarar så bra. Men det är så jag lärt mig och det funkar utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: heheh (a) MEN NICE! :D

2011-06-17 @ 21:51:54
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0