don't want this weekend to end

Igår träffades jag och Denise runt tio för att kolla på en bio, den var tråkig så vi gick ner på stan och handlade lite, sen gick vi tillbaka till UKK och shoppade. Jag råkade även snubbla med min stukade fot, haha. Lite senare kom Denises familj med hunden Agda som vi pratade med och sen helt plötsligt kom min mamma, crazy! När alla gått gick vi runt sen åkte vi hem. Där färgade vi håret och förade med låtsascider, sedan begav vi oss ner till UKK igen och frös. Så vi åkte hem igen och färgade håret ännu mera.
Imorse kollade vi oxå på bio på morgonen, men den var så knasig så vi gick och träffade hennes familj igen. Jag köpte ingenting alls idag, men det känns bra att ha handlat under 300 iallafall. När hennes familj åkte gick vi och köpte mat och sen var det väl över.




Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0