I'll get you when I'm popular

Åhh vad jag är glad/arg/ledsen nu! Jätteglad för att Lillfrida inte längre är liten, hon och alla andra var jättefina och nu är dom jättestora, herrejesus. Arg för att deras avslutning var så himla fin! Först det gamla vanliga då rektorn pratar, betyg delas ut, några uppträder, några får diplom och lärarna uppträder. Sen var det bildspelet. Jag kommer ihåg att jag var med på en eller två bilder när jag slutade, och det var mest fula bilder på oss. Här hade dom bilder från när alla i klassen var små, deras privata bilder från typ facebook och bilder från deras äventyr. I fyra låtar fick vi sitta och kolla på det. Inte nog med det, dom hade fyra bra låtar! Kul för mig, Joszan och Lollo att höra att dom var den bästa klassen någonsin, haha. Ledsen är jag för att jag inte spenderade så mycket tid som jag önskar att jag gjorde i Gåvsta när Frida gick där, då hade jag ju en anledning till att åka dit. Nu då? Ingenting. Imorn slutar jag ettan. Herregud asså.


Kommentarer
Postat av: frida

Ååååh vad fina bilder du tog! Det var roligt att du kom, pusssssssss

2011-06-09 @ 23:34:15
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0