vi borde skratta åt allt igen

Började soldagen med ett "vad vacker du var" från en cyklade sluskis. Sen fortsatte det med tyska, jag var den enda från steg ett så medan vi fikade lyssnade jag på när dom pratade om Uppcon. På håltimmen tänkte jag åka hem men stannade kvar och satt på gräset med handverkare, dom pratade oxå om Uppcon men när Joszan och Denise kom gick jag till dom. Jag och Joszan sällskapade genom korridoren och när jag var framme stod Denise och co där, så jag pratade lite med dom. Tio minuter efter att vi hade börjat fick jag och de fyra andra i klassen reda på att vi varken hade matte eller svenska, värt.

Hade på mig det vanligaste jag hade för att Amanda inte skulle skämmas, men så kom hon inte ens till skolan! Nu ska jag sitta här på balkongen och plugga. Iallafall försöka.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: nämen tack! :'D

2011-06-07 @ 15:56:56
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0