when you need me most

Två små minus denna dag.

1. Min turkosa färg håller på att tvättas ut och jag vet inte om jag ska färga om det. En person har sagt att det är skitfult men var finare nyfärgat, den andra säger att det är finare nu. What to do? Jag vill ju ha det turkosa kvar nu när jag vant mig liksom.

2. Jag antar att man kan kolla betygen nu men jag vågar inte, har inte gjort naturkunskapsuppiften och tänkte göra den under lovet men om betyget redan är satt skiter jag i det. Måste bara förbereda mig för ett IG. Funderar på att kolla på dom ändå. Fast nä, det gör jag inte. Det var mycket bättre när man kunde öppna ett kuvert sen stänga det igen och aldig mera kolla på det, nu finns det på internet liksom. Usch.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0