i just set them up

Åh, varför gick det så bra att plugga igår men helt uselt idag? Har dock kollar igenom matten och tränat på historian. Jag som bestämde mig för att bli duktig idag! Jaja, min ursäkt är väl att Klas gömde en bild på ett monster i mitt rum så jag kunde inte vara där inne. Inte för att jag var där när jag pluggade asså.. Jaja, jag tyckte att jag skulle bli klar med engelskan idag men det var ganska många som verkade oklara så jag gör det senare. Ska nog fortsätta läsa innan Big Brother börjar. Matten får gå som det går, jag repeterar nog innan lektionen så får jag väl iallafall G. Minus. Om jag har tur.

Haha, mitt V funkade ju inte, så jag har kopplat in ett riktigt tangentbord. Känner mig som värsta datornörden, hah! Tänkte spela lite cod nu (it is my name so why shouldn't I?)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0