i need a hero

Jag och Amanda åkte tidigare till skolan för att kolla på FUSK (vi trodde tillochmed att den började tolv men tydligen var det halv ett). Trots att vi var först med att ställa oss vid dörren såg dom alla estetklasser först och när det var fullt fick vi inte komma in. Men det fick alla skitesteter som kom senare, vi var liksom två personer som missade idrotten frivilligt för att kolla? JAJA, argt gick vi hem till Amanda tills samhällskunskapen började. Den var chill som tusan, vi typ satt där bara och pratade om kärnkraft. Vill ni veta vad jag ätit idag btw? Klart ni vill! Imorse åt jag frukost, när jag väntade på att få åka till skolan åt jag upp chipsen och läsken från igår (allt var typ kvar, haha), i skolan köpte jag en kexchoklad som jag åt hos Amanda och när vi kom tillbaka köpte jag en mars..


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0