I'm feeling good tonight

Jag var ganska duktig idag faktiskt. Först hjälpte jag Klas med maten sen lagade jag mat helt själv till mig. Om ungefär en timme ska jag släcka alla lampor och kolla på film via datorn. Det räknas väl inte som el kan vi låtsas. Om mitt rum vorde lite mera städat skulle jag kunna tända en massa ljus och ha det mysigt, men istället tänder jag sju styckna som ligger i samma ljusgrej. Hur länge håller earth hour på egentligen? Måste kolla upp det innan det börjar så jag inte slösar på mörkret i onödan.


Kommentarer
Postat av: amanda

Du kunde varit duktig och plugga juuuuuuuu!! dummer <3

2011-03-26 @ 22:20:53
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0