ingenting jag kan hantera

"Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig,
det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag."

Till lunch blev det pizza! Omnomnom. Fast allt som kunde gå fel gick fel för mig inne på Jalla, men det ordnades sig utmärkt. Träffade även Madde ett tag innan vi åt, asnajs ju! Vi var även inne på Desigual innan, fett ballt med övervåning och allt. Efter pizzan blev det semla, faaan vad tjockt asså. Ska prova mina gamla älskade jeans nu och om jag inte kan ha dom uppdaterar jag inget mer idag. Håll tummarna allesammans!


Kommentarer
Postat av: Marcusingelin

Very useful information. Thank you!

2012-01-09 @ 10:01:40
URL: http://marcusingelin.blogbow.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0