jag är högt över molnen

Försov mig imorse så jag såg ut som en kaktus eller nåt i håret. På ett dåligt sätt. Menmen, jag hade skoj idag ändå! Alltså jag tror att naturkunskap är mitt favotirämne nästan. Älskar våran lärare, haha! Träffade på våran mattelärare efter lektionen som hade fixat extramatte tid åt mig. Så jag börjar en timme tidigare på måndag, huh. Efter vi ätit lunch skulle jag kolla busstider, så när vi stod vid datorn samtidigt som två snubbar skulle Amanda sparnga lote på en sladd som stack upp från golvet, sen dog alla tre datorerna. När vi sen fick biblioteksinformation på svenskan funkade dom fortfarande inte, haha! Efter skolan åkte jag ner till Gåvsta för att gå på möte. Dom har gjort om asmycket! Typ rivit väggar och målat om. Nu ska jag göra NK, hehe. Sen GLEE!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0