Telling me that he's all mine

När jag vaknade imorse kände jag på mig att det skulle bli en asnajs dag! Tänk att jag hade så rätt. Istället för engelska på morgonen så gick några samelever och kollade på musiken. Sen gick vi lite tidigare till maten och jag åt det som serverades! Fast det var starkt så vi köade till juicen ett tag innan vi gick. Efter matten stod jag och Amanda vid skåpet för att hämta historiagrejerna och helt plötligt får Amanda en lyckokaka in i skåpet! SÅ JÄVLA GULLIGT. Tyckte jag iallafall. Jag fick även smaka lite så jag sprang runt och var lycklig resten av dagen. Iallafall på historian då vi satt vid datorn, men tyskan var astråkig så vi slutade tidigare och ikväll ska jag på teater! Tjabbatjena!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0