You're a class all your own

Dagen började pissdåligt. Jag skulle gå upp halv fem för att plugga till tyskaprovet men vaknade klockan sju. Så på en timme fixade jag mig apsnabbt och pluggade inget. Provet gick därför asdåligt och när jag var klar hade Amanda åkt hem så jag satt på en bänk tills jag gick ut och fotade i kylan. Bilderna blev asdåliga och jag förfrös, så jag hittade inte min skåpnyckel och satte mig därför på en bänk i korridoren men jackan och väskan. Sen vände allt, för några snygga snubbar skulle ha lektion så dom satte dig bredvid mig. Tillslut kom iallafall Amanda så vi gick jag matten där vi pratade om Justin Bieber. När vi slutade gick vi till ÖB och sen vidare till McDonalds. Där satt vi i två timmar och åt åt åt.


Man får väl hoppas att självaste Mr. Bieber har haft en underbar födelsedag som jag och Amanda firade lite. Vi kan låtsas att Amanda älskar honom jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: aaw :'D vad söt du är ^^ jag kommer vara lika glad för din skull när du hittar en man som passar dig perfekt! Och det blir säkert snart ska du se ;)

2011-03-01 @ 17:54:40
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0