There are no secrets to be told

Har suttit och kollar igenom mina gamla kamratanvändare denhär veckan (tillexempel någon jag låtsades att jag var, men det skriver jag om nån annan gång, hehe). Alltså.. Jag var ju GALEN. Anledningen till att jag knäcker fingrarna är för att det var en av Harry Judds dåliga vanor. Jag bad folk dra i mina fingrar så dom skulla knäckas. FAN VAD SJUKT. Oj, nu hittade jag en till. Har ungefär tre eller fyra kamratsidor där det bara står trams om McFly? Vill ju hitta min gamla där jag hade en bild på Nisse! SATAN. Sen hade jag typ tre som jag hade med kompisar. Skit att jag inte kommer ihåg dom asså.  Jaja, tyvärr kommer jag ju bara ihåg de dåliga McFly sidorna. Blir lite rädd för mig själv, huhu.




Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0