I close my eyes and pray

Sov så sjukt skönt inatt, men min bror ska iväg till Stockholm och spela så jag ville säga hejdå och gick därför upp tidigt. Önskar lite att jag följde med men jag har inga pengar och massor av läxor att göra. När jag satt och åt frukost imorse fick jag veta att jag inte får vara hemma, men har orkar inte gå ut! Skulle vilja ta med kameran och gå till skateboardrampen i hopp om att någon skejtar, men dom skulle jag ju aldrig våga fota.

Annars då? Idag ska jag skänka alla mina tankar till Japan precis som min bror. Bryr mig inte alls över att det snöade igår, hellre det än en jordbävning va? Eller kanske en tsunami. I vanliga fall bryr jag mig knappt om vad som händer i världen, men någon gång måste man ju bry sig. Förra året var jag totalt okänslig så ett nyårslöfte jag har är att varje gång jag går in på en affär som har en doneringsbössa så ska jag lägga iallafall en krona i den, även om jag bara kommit upp i två kronor hittills så är det en bra början.



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0