You're aching, you're breaking

Egentligen började jag halv nio, men min tyskalärare är borta och eftersom Amanda oxå är hemma nu behöver jag inte komma på rasten och börjar därför tjugo i elva. Det är apfint väder så efter skolan (om jag inte hinner på andra rasten) så ska jag ner och köpa kläder. Kommer bomba H&M om dom inte fått in det jag vill ha. ÅH VET NI EN SAK. Jag håller på att tappa hår. På riktigt alltså. Det började igår i luggen och nu ramlar det av hela tiden. Känns bra att jag har plattat håret hela morgonen alltså. Åååh vet inte vad jag ska göra om det börjar ramla av påriktigt sen. Vill inte färga det brunt, huhu.

Ser ut som att jag är desperat. Vilket jag inte är, sateeeh.. HEJDÅ.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0