v

Idag fick min bror bestämma mina kläder. Eller ja, iallafall ilken färg jag skulle ha. Jag tror att Amandas bror bestämde samma sak, hon hade nämligen oxå ett blått linne idag! Crazy. På samhällskunskapen imorse ägde jag lite. Räckte nämligen upp handen, precis som jag loat Helena. Fick både beröm a henne och Märit sen på senskan, haha! Till lunch ble det hjärtpannkakor, typ tå månader efter allahjärtansdag. Jag ber om ursäkt öer den saknade bokstaen i alla ord. Kan inte skria den längre a någon anledning. Bara så ni et liksom, jag kan fortfarande staa! Hoppas dock att ni fortfarande kan läsa.. ÅH.

Amanda sjunger på born this way och jag ser galen ut. Som anligt.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0