the sweetest ass in the world

Jag fick på mig dom. PUH. Dock var det knappt så jag kunde stänga dom. Sjukt att dom passade perfekt för ett år sen och att jag tyckte jag var tjock DÅ? Jag vill inte ens veta hur omvärlden ser mig alltså. Mitt mål är att passa i dom, och mina shorts, och mina rosa jeans jag aldrig använt. Om jag har tur kommer jag även i mina blåa. Så på torsdag blir det spinning med mamma och Hanna, och om det går bra fortsätter jag så varje torsdag. 


Jag tänker faktiskt skylla detta lite på leggings. Det är ju det enda jag använder och jag märker därför inte om jag går upp i vikt eftersom dom inte har någon speciell storlek. Men om jag nu går ner i vikt och får på mig alla jeans så blir det nog mer sånt i min garderob. Jeans alltså. Anledningen till att jag inte använder det är dels för att det är så sjukt tråkigt att prova, det är ganska dyrt (om man jämför med leggings som kostar mellan 20 och 50 kronor) och att om dom går sönder har jag en tyst minut, lägger dom längst in i garderoben och tar fram dom ett halvår senare för att jag glömt varför jag la in dom där, och när jag ser att dom är trasiga blir det ännu en tyst minut. Så jag måste ha många jeans så jag kan variera mig mycket. Bra att jag är rik hela tiden då, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0