argagargrgaragolala

Idag var det en typisk dålig dag då allt ska gå fel. Först när jag kom till skolan hittade jag inte min nyckel så jag satte mig utanför matten och lodade. På matten fick jag reda på att jag ska göra två omprov, ååh. Lunchen skulle iallafall bli skoj för då skulle jag äta med Denise, men nejnej! Då ska treorna ockupera matsalen och öppna den tjugo minuter efter jag börjat. Så jag stod på en toa och funderade sen satte jag mig utanför uppehållsrummet men det tyckte inte Denise jag skulle göra så jag fick kolla på War of the world med dom ett tag. Tio minuter efter jag hade börjat fick jag till lektionen och kollade på Livet är underbart med resten av de tio personerna som kom idag. Efter skolan gick jag ner på stan och handlade med mamma, såg typ tusen människor jag kände och hittade inte några nätstrumpbyxor så jag är fortfarande fett arg.

Är så arg så jag inte ens lägger upp en bild. FETT ARG ASSÅ!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0