I said it 'cause I can

Dagen började med bild, vi skulle använda glitter till våran fina jordglob. Wiho tänkte jag då. Det var meningen att jag skulle ha glitter i håret men allt ramlade ner till ansiktet och brösten. Inte så snyggt. Efter lunchen hade vi idrott, egentligen skulle vi spela fotboll men det blev en annan slags brännboll. Eftersom vi har idrott samtidigt som en byggklass fick dom spela med oss, VI VANN!! Samtidigt som vi spelade sprang ett rådjur över planen, ganska tufft. Efter idrotten hade vi samhällskunskap, då fick vi tillbaka proven och en ny uppgift att göra. Jag fick ett halvt poäng från VG på provet och jobbade nästan ingenting med uppgiften eftersom jag tvingar Amanda att jobba med mig och hon var inte där.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0