If you feel it let It happend

"Idag ska jag plugga gärnet" gick ju inte enligt planerna. La fram allt jag skulle göra och rensade mina skrivblock så jag hittade något och sen pluggade jag ytterst lite till historiaprovet. När mamma kom hem åkte vi ner på stan för att handla lite saker, tillexempel rosa sprayfärg men den affären hade stängt. Efter maten kollade jag på reprisen av Big Brother och målade lila marcara i håret. Klockan nio försvann Hanna iväg så jag spelade Sims och dumpade min pojkvän så vi började slåss. Men nu har jag gjort en ny snubbe, han ska väl kanske få bli tillsammans med mig sen. Dumt nog har jag fortfarande lila färg i håret och tänkte sova nu. Hoppas den går bort imorn. Natti.

'Typ det snyggaste jag sett under hela veckan. Så avundsjuk.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0