this is how i feel

Tog bort mitt förra inlägg, filmen ville ju aldrig komma upp. Idag ska jag plugga gärnet tänkte jag. Men först, alltid en dusch, inte lukta usch. Måste vara fräsh när jag ska plugga ju. Eftersom jorden inte ska gå under än så blir nog detta inte mitt sista inlägg, den ska ju gå under klockan sex i USA så enligt min beräkning är klockan tre på natten här då. Ganska skönt att sova när det händer ju. HEHE. Nä nu ska jag göra nåt annat, typ som att kolla kläder till Uppcon! Och skriva ut biljetter, men det gör jag när jag pluggat klart.

Eftersom inlägget inte har någon mening lägger jag upp två bilder på min rygg från Grekland. För exakt ett år sen var jag ju där och på måndag var det ett år sen bilderna togs, men om jorden gått under då blir det aldrig ett år sen. Coolt ju. Eller hur?

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0