Någon gång måste du bli själv

Dagen börjades med fika för att fira Denise som blir officiellt kvinna idag! Det var jag, Therese, Julia och Helle (och Denise, heh). Jag köpte två dammsugare bara för att det skulle bli över 50 kronor. Orkade typ en och tvingade i mig den sista. När vi fikat klart gick vi till Clas Ohlsson och efter det var jag tvungen att gå för att hinna med tåget! Min vistelse i Stockholm varade i typ 45 minuter. Jag kom dit, gick på egen hand till plattan, väntade på en tjej, köpte min skateboard, sa adjö och gick tillbaka. Egentligen ville jag gå in på affärer men det blev så jobbigt. När jag sedan kom hem ville Klas se allt jag kunde göra, det gick inte så bra på mattan med dåliga skor. Men ikväll ska jag ut på en sväng tror jag! Måste vänja mig vid den först, är så van med rasistbrädan från helgen.

en liten såkallad preview på brädan, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0