Miss knowing it's all good

Råkade missa hjälpmatten imorse eftersom jag inte hade någon nyckel. Resten av dagen var ganska tråkig, jag och Amanda delade med oss av våra helger. Efter skolan gick jag til ÖB och shoppade loss, handlade mest hud och hårprodukter dock. När jag var klar ålkte jag till Lindex i hopp om att hitta knästrumpor i min storlek. Precis innan jag skulle betela hittade jag dom! Då blev jag så glad att jag köpte två par, hehe. Köpte även nån slags silvershampoogrej, ska prova den ikväll. På bussen hem såg jag mitt nya nypoffer, innan ville jag nypa hans kompis i kinderna men han har blivit för.. bekant. NYPNYP.`

Jag och Bea för exakt ett år sen. Egentligen skulle vi ses idag, men det bli bli någon annan gång. Måste bara säga SATAN vad fort tiden går! Kan den inte lugna ner sig lite?

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0