Don't know wrong from right

Ååh.. Jag vaknade flera gånger inatt när min fot ramlade ner från kuddarna och imorse när jag skulle sätta på bandaget igen gick det ju sådär. Jag ser ut som ett fågelbo i håret men vet inte hur jag ska klara av att dusha, haha. Hoppas verkligen att jag kan gå normalt till onsdag, om jag nu inte skulle klara det måste jag kunna gå på fredag. Kul att halta runt på Uppcon liksom. Idag ska jag annars plugga tänkte jag. Tre svenska uppfigter, en naturkunskap och matteprov på måndag eller tisdag. Nä nu ska jag städa rummet och sen spela sims. Hoppas att jag inte är alldeles tjock när jag ska gifta mig.

Det skrev jag imorse. Har jag pluggat? Lite. Har jag duschat? Njae. Har jag städat rummet? Nästan. Har jag spelat sims? Ja, födde en liten pojke och gifte mig i pyjamas. Imorn ska jag fortsätta att plugga på riktigt, köpa hårfärg och antagligen färga håret. Är apit arg på min bror som la en spindel under min brownie. HUR FÅR DOM TAG PÅ ALLA SPINDLAR? Dom ligger överallt, under min kudde, i min sko, på min deoderant. Sjukt äckligt. Nu ska jag kolla på Håkan Hellström live och drömma mig bort. Härligt.


Fint med fötter. Speciellt när dom är alldeles blåa och feta.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0