We're paying with love tonight

Åh så grym helg! Jag köpte en anmälan till You skate girl åt Denise i födelsedagspresent.
Första dagen hälsade vi på alla och åkte iväg till Enköping! Vi lite sämre skejtade utomhus och jag lärde mig några få saker men var tvungen att hålla i Denise. Det största framsteget var väl att jag lärde mig att stå på en skateboard, haha. Dessutom kunde jag åka några meter. När vi kom tillbaka till Uppsala fixade vi "sängar" och sånt. På kvällen gick jag och Denise till Luthagens livs och köpte godis. Vi gick väl och la oss ganska tidigt. Dag två gick vi upp tidigt och for iväg till Avesta! På vägen stannade vi vid den välkända dalahästen och chillade. När vi chillat klart åkte vi till en betongpark som kryllade av daländska skejtare! Där lärde jag mig att svänga och åka ner för backar, råkade även krocka med en snubbe därifrån, hehe. Våra skateboards är ihop nu. Lite senare på dagen åkte vi till en skatehall i Avesta och fortsatte åka, det var rätt skönt. På kvällen åkte vi hem för att duscha i Katedralskolan. Efter middagen gick några av oss ner till rampen här i Uppsala, tyvärr råkade jag få hemlängtan då och var inte så värst rolig, hehe. När vi kom tillbaka kollade dom andra på Det finns inga känslor i rymden så vi hann se slutet.
Tredje och sista dagen vaknade jag en timme innan vi skule upp och hade fruktansvärt ont i ryggen. När alla vaknat packade och städade vi. Sedan bar det av mot rampen där vi tränade inför tävlingen. Vi gick även iväg och åkte på vägen lite. Klockan tre började tävlingen, jag deltog tyvärr inte i ramptävlingen men de som gjorde det var asduktiga! Streettävlingen som jag var med i gick sådär, men jag och Denise sammarbetade och körde en klappramsa när vi körde mot varandra. Även om jag inte vann fick jag en t-shirt från Junkyard och massor av dekaler. När vi var klara och hade lämnat in brädorna åkte vi till China Garden och åt, fy vad mätt jag är nu asså., trots att jag bara åt en tallrik. När vi ätit klart sa vi hej då till alla. Men jag hann prata med två uppsalabor innan det var farväl på riktigt. Åh vad sorgligt! Men det är inte slut med skate!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0