halva veckan

Tar en paus från allt ett tag. Imorse hade jag ingen sång och gitarrläraren kom en kvart försent så det var ju tur att jag kunde läxan! Mindre tur var det att jag hade lärt mig den utan att kolla vilka noter det var, good luck Frida till nästa gång. På svenskan satt jag och Amanda och jobbade flitigt längst fram i en liten datorsal. Efter skolan köpte jag ett par svarta jeans och provade skjortor. Nu ska jag återgå till tvättandet, pluggandet och städandet. PS. Allt går emot mig idag.


Kommentarer
Postat av: Mandsoo

Paus från vad?? Vad går emot dig?? Jag?? PS. sol bilden hade jag för stora förhoppningar på för den där var inte så fin (a) DS

2011-11-16 @ 22:41:18
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0