Ride a painted pony

I hissen imorse sa en tant att jag såg ut som en lucia och att jag säkert varit lucia många gånger, så söt!! När jag kom till skolan hade jag och Amanda ABC-möte, så himla kul! Blir alltid så taggad på att ta studenten när vi har sånna, haha. Mellan mötet och kören pluggade vi gärnet (min idrottsbok är dock numera dränkt i cola, återkommer om det in inlägget!) och eftersom Yvonne inte var i skolan skippade jag lunchen och hängde med Denise ett tag! Efter engelskan åkte jag till IKEA med Tove och mamma och snabbt som satan skulle jag tillbaka till skolan för att hänga med teaterelever. Klockan fem stack jag och Denise på det sista YES-event mötet ever. Helt jätteoseriöst men skoj! Lite spontant gick jag sen av vid Gränby för att köpa svarta jeans men insåg att jag hade glömt mitt presentkort så jag skuttade bara runt och nu måste jag plugga inför idrottsprovet. Råkade lägga min MAXmiddag i väskan och colan läckte. 

Fick ett fint paket av Sofia idag!! Den som gissar vad som ligger i får en länk (inte värt att gissa, har typ noll läsare) och du får inte heta Sofia eller Amanda! Tack Sofia för presenten och grattis i efterskott!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0