julmys utan snö

Åh sicken tråkig dag, det skulle det minsann inte varit om det fortfarande var YES-event och om Eila var här. Men jaja, på kvällen blev det lite roligare för då bakade vi pepparkakor och lussebullar. Det är ju första advent redan imorn och faktum är att jag redan har julpyntat. När Eila kom hit i söndags fick jag en grej med 24 små påsar som det ligger godis i, jättegulligt! Dessutom fick vi små dockor att hänga i julgranen som hennes mamma gjort, ska försöka få in en sån i mitt rum oxå. Nu är det läggdags och imorn ska jag förhoppningsvis lämna in kameran, var inte så smart att jag gjorde det under YES-event när jag fick låna Amandas kamera (tacktack!). Råkade även låna den idag, hehe.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: haha naaw! min bästa kompis <3

2011-11-27 @ 11:55:11
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: Denisen

sv: haha taack! blir typ rädd så fort jag tittar i spegeln :(

2011-11-27 @ 17:28:57
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0