you think you're smart you think you're cool

Har typ bara haft tyska idag. Den gick relativt bra och efteråt gick jag och Sofia till IKEA, köpte korv och gick tillbaka. Fast jag slängde min, hehe. När vi kom tillbaka hade vi idrott i en halvtimme då vi masserade varandra och sen begav vi oss till Celsius! Där kollade vi på Tusen gånger starkade med resten av alla tvåor från Boland. Gillar grabbarna som satt typ längst bak och skrek "men säg nåt då för bövelen!!" och sånt. Dom kanske använde lite annorlundare språk dock.

Ser ut som en kille på alla sätt och vis ovan. Men kan garantera att jag inte är en. Fint med röda fötter oxå, eh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken konstig kille i såfall.

2011-11-11 @ 07:54:45
URL: http://weareocean.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0