Hon blundar och följer precis vart han vill

Jag har varit ganska mobbad i skolan idag. Efter sången, gitarren och lunchen hade vi sämhällsprov. Det gick nog ganska bra och efteråt skulle vi jobba med nåt men det var roligare att störa Amanda och kollade ut genom fönstret. Amanda ritade ett hjärta på mig arm som hon sen kluddrade över, what a bitch. Vi fick även fylla två olika enkäter som hadlade om någon vi inte fattade, haha. På svenskan hade vi ingen lärare och word funkade inte alls så klassen satt i datorsalen med fyra snubbar och gjorde ingenting. Medan jag tog en kiss/fotopaus med Amanda passade resten av klassen på att facerapa mig. Satt och skrattade jättelänge åt det, haha! Dom är så roliga i min klass. Efter skolan gick jag ner på stan, till BK och sen till station där jag hälsade på typ fem människor. Inte så mobbat längre va? YES-event mötet var småtrist, men fick besöka en brottsplats! Inte varje dag det händer inte. Nu ska jag sova. Åkte nio imorse och kom hem nio.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0