you know you love me

Det var jättekul igår! Först gick vi på stan och jag hittade en kofta som jag velat ha hela veckan! När det började bli kväll åkte vi till Fyrishov och bowlade. Jag var sämst i början men när jag fick reda på att man skulle kasta ner klotet i marken var jag bäst! Tillslut vann Denise, Frida tvåa, jag trea och Amanda förlorade, hehe. Påvägen till kvällsfikat stannade vi utanför ett internetcafé där dom behövde hjälp! vi stannade i fönstret och försökte hjälpa dom men det tog ett tag innan dom såg oss. Efter fikat på Årummet (det luktade tydligen otvättad snopp på Café 018, hahaha) gick vi tillbaka och sen sprang vi iväg. Nu har alla åkt och jag ska städa, lämna in kameran och bestämma kläder för hela nästa vecka.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0