and I wonder if I ever cross your mind For me it happens all the time

Det första jag såg när jag steg på bussen imorse var SKPB! Hade världens chans att sitta bredvid honom men en tant hann före. På matten hade vi något slags prov och på historian funkade inte datorerna så vi satt vid facebook typ. Efter lunchen hade jag ensemble. I början var jag den enda sångaren där men sen kom Yvonne så det var hon och jag ett tag tills vi blev tre. Det innebar lite fler solon än annars men det gick nog bra, fast jag tycker personligen att jag blir sämre när gitarrerna är i samma rum som oss, haha! Ikväll står geografiplugg och familjespinning på schemat, fast först mat!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0