I'm lonely as I can be

På sången idag fick jag stå i nittio grader med världens träningsverk och sjunga en ny låt. Inte samtidigt. Hade ingen gitarr så jag och Amanda åkte till IKEA och åt lite, sen kom vi lagom försent till samhällskunskapen där vi jobbade samtidigt som en killklass hade lektion bredvid, haha! Dom var roliga. Efter skolan tog jag bussen till Rasbo. Jag och Ruben kom först så vi fördrev tiden med att åka på Rasmus longboard och prata med Andrés pappa. Asså han är jättegullig, haha! Mötet var som vanligt kul och jag skrev upp mig som värdfamilj. Får se hur det går, haha.


Kommentarer
Postat av: amanda i din klass

Shiit jag tror jag gillar dig :PPPP hej gummsan. kram

2011-10-13 @ 11:25:34



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0