säg vad beror det på

Bra jäkla dag! Sången och gitrarren gick jättebra, började sjunga denna låt, inte riktigt som dom andra då jag i vanliga fall har sjungit låtar av Stewie Wonder, Tracy Chapman och Fats Domino. Men det funkar nog! Igårkväll tränade jag för ovanlighetensskull på gitarren och det gick jättebra idag! Nästan så att man hör vilken låt det är. I vanliga fall spelar både han och jag ackord men idag spelade han efter noter så jag kunde inte kolla på vilket ackord han gjorde och notläsning är min läxa, haha. Våra samhällskuskap började senare än annars och vi skulle till stadsbiblioteket så jag och Amanda åkte hem till mig och åt. På stadsbiblioteket lyssnade vi på någon konsumentrådgivning eller nåt och innan vi gick in träffade jag Hanna!! Det var skoj. Sen hade vi varken svenska eller musikalmöte, så himla skönt asså.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0