sent dagsinlägg

Efter den lilla händelsen imorse fortsatte stressen och förvirringen. Jag och Amanda åt pannkakor på typ tio minuter och sprang sen ett beeptest (jag var sämre än förra gången, härligt!). På historian hade vi något slags prov som gick ganska bra och när skoldagen var slut virrade jag och Amanda runt i Uppsala för att hitta posten som sen visade sig vara fel ställe att gå till. Som tack för att jag följde med Amanda hjälpte hon mig prova jeans, så snart är shortsperioden över! Blev lite glad när jag kunde ha storlek 31-32 och bara behövde prova två jeans innan jag hittade de perfekta, är det konstigt? När jag kom hem bakade jag bullar med Älbrekt men det blev så sent så jag har inte ätit någon än, haha!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0