what's my name

Kult kulturnatt på er alla! Började dagen genom att vara kulturell med Amanda men sen dissade hon mig och jag gick till Frida, Esther, Felicia och Ruben. Efter några timmar hängde Daniel och Rasmus oxå på. Det roliga med kulturnatten är att man träffar så härliga människor! Blandannat gamla godingar som Denise, Bea, Ronja, Malin, Malin, Malin och Sofia. Men även nya människor som inte kommer komma ihåg mig imorn vid namnen Christoffer mfl, David (han visste att jag gick på Boland, haha), Eskil, Simon och hans lilla vän som kissade, Markus och Fabian/Achmed (vi pratade om Håkan Hellström!!). Har spatserat runt på Uppsalas gator hela dagen och halv ett steg jag på bussen som tog mig hit, hem.


Kommentarer
Postat av: Frida Burell

SÅ TOG DU DEN FULA BILDEN =(

2011-09-11 @ 12:41:17
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0