jag vet att hon är söt

Var i skolan halv nio för att ha möte med abcgruppen. Det var jättekul och jag är såhär jäkla taggad på studenten! När mötet var slut skyndade jag mig till kören då vi började träna inför konserten i November. Jag fick även stanna kvar efter och sjunga Vem kan segla förutan vind. Har nog aldrig sjungit så fint i hela mitt liv. Trots det märkte han att jag inte kan sjunga men jag ska träna och så kunde jag få fin röst sa han. Efter lunchen hade vi teori och sen engelska.


Kommentarer
Postat av: Mandyyyyy

HEJ HEJ fjortis haha! Blev väldigt chockad när jag såg att bilden stog upp och inte låg så jag tänkte WOHOO ett genombrott meeeen sen såg jag att kameran var plan hmmm, mysterium!

2011-09-13 @ 10:07:40
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0