would it be a sin

På sånglektionen sjöng jag One of us och på gitarren spelade jag Can't help fallig in love, eller iallafall en början. Gick ganska bra. Innan jag åt pannkakor väntade jag på Yvonne och Sofia i en halvtimme. Sen hade vi bara tråkiga lektioner innan musikalmötet började! Vi läste igenom manuset, det var jättekul och slutade tidigare än väntat så jag och Denise åkte till Gåvsta på nästa möte som oxå var jättekul! Vi åt kex, pratade killar med killarna, träffade Madde(!!!) och var seriösa. Runt åtta gick jag och min vän Rasmus till bussen som körde förbi men det kompenserades med prat om Boland.


Kommentarer
Postat av: nisse

Står han å pissar på barnens leksaker?

2011-09-15 @ 15:54:29



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0