I wish those days could come back once more

Började sjunga denna låten på sången och spela denna på gitarren. Kan väl säga att sången går bättre, Amanda sa tillochmed att man hörde att min röst förbättrats! På lunchen åkte jag, Amanda, Sofia och Yvonne till MAX. Beställde en maxbox och fick Tom&Jerry grejer, fast inte i en box, huhu. De två sista lektionerna satt vi vid datorn och jag jobbade faktiskt ganska mycket! Efter skolan var det dansaudition. Gjorde början och slutet rätt och resten var katastrof, sjukt pinsamt. Hoppas sången går bättre på måndag! När dansen var klar åkte jag till Gåvsta på möte. Vi körde klapplekar och drack saft typ. Dessutom tog vi gruppbild. Kan ju inte direkt påstå att jag såg bra ut och alla var inte med på kortet.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0