du spelar ditt spel

Igår började vi md en föreställning för Nanna och Brantan. Under våran lunch gick jag och Denise till McDonalds, vi har aldrig ätit på Regina, haha! Eller vi äter där men aldrig deras mat. Efter kvällsföreställningen åkte jag och Denise hem till mig och kollade på Glee. imorse åkte vi som vanligt till Regina och började med en föreställning för Fyrisskolan. Deras särklasser var världens gulligaste och satt längst fram medan de andra var lite orespektlösa i början, men det funkade! På lunchen åt jag och Denise kebab och spelade kort med grabbarna. Fast ingen av oss åt upp så vi gav det till sånna som behövde det mer. Kvällsföreställningen gick bra och efteråt ville publiken ha ett extranummer så vi körde första numret en gång till. Asså herregud så dåligt det gick, skrattade under hela numret för vi var så dåliga, hahaha. Men det var riktigt kul! Måste föresten ta Amandas snubbe (även kallad Denise man, men hon står och kladdar på nån annan) varanann flreställning på sista numret eftersom han står längst fram och spänner sig utan någon tjej att soänna sig för. Men jag klagar inte, får känna på två killars muskler helt gratis liksom! Tänk att det är vissa tjejers vardag.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0